Cursus Klik&Tik

Niet iedereen doet moeiteloos mee in onze digitale maatschappij. Daarom is er de cursus Klik&Tik. Dit is een laagdrempelige cursus over de computer, internet en allerlei daarmee samenhangende zaken. Je gaat tijdens en na deze cursus met plezier met deze onderwerpen aan de slag!

De cursus Klik&Tik is voor mensen die beginnen met het werken op een computer. Je leert een tekst typen, opslaan en printen via Word. Je maakt kennis met het zoeken en kopen op internet. En je leert hoe je een e-mail moet versturen.

De cursus bestaat uit zes bijeenkomsten, die wekelijks op maandag van 13.00 tot 15.00 uur plaatsvinden in de Bibliotheek Steenwijk. Voor deze cursus zijn de bijeenkomsten op de volgende data: 11 oktober, 18 oktober, 25 oktober, 1 november, 8 november en 15 november 2021.

Interesse? Meld je dan aan via de oranje button onderaan deze pagina. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in de Bibliotheek Steenwijk zelf. Er is plek voor maximaal zes personen. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen wat u al wel en nog niet kan op een computer. Voor het bijbehorende cursusmateriaal vragen wij een vergoeding van 15 euro.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum maandag 18 oktober 2021
Capaciteit 6
Beschikbaar 6