Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Cursus Smartphone/Android

De Bibliotheek Kop van Overijssel is ambassadeur en daarmee een officiele leslocatie van SeniorWeb. In die rol bieden wij nu ook de cursus Smartphone/Android aan. Het is een praktische cursus waarin de docent vaart op zowel het cursusmateriaal als de concrete vragen van deelnemers.

Tijdens deze cursus leer je de smartphone met het besturingssysteem Android beter kennen. Je krijgt uitleg over het besturingssysteem en de beveiliging van de smartphone, maar ook over de veelgebruikte mogelijkheden, zoals internetten, e-mailen, bellen en apps gebruiken.

De cursus bestaat uit vier bijeenkomsten, die wekelijks op donderdag van 10.30 tot 12.30 uur plaatsvinden in de Bibliotheek Steenwijk. Voor deze cursus zijn de bijeenkomsten op de volgende data: 25 november, 2 december, 9 december en 16 december 2021.

Interesse? Meld je dan aan via de oranje button onderaan deze pagina. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in de Bibliotheek Steenwijk zelf. Er is plek voor maximaal zes personen. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen wat u al wel en nog niet kan met een Smartphone/Android. Voor het bijbehorende cursusmateriaal vragen wij een vergoeding van 7,50 euro.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum donderdag 25 november 2021
Tijd 10:30 tot 12:30 uur
Capaciteit 6