DigiLoket | Informatiepunt Digitale Overheid

Heb je een digitale vraag? Kom dan naar de Bibliotheek Vollenhove. In samenwerking met Innovatie Lokaal helpen wij je graag verder. Bij het Informatiepunt Digitale Overheid met vragen over het online contact met de overheid en bij het DigiLoket met vragen over het gebruik van je eigen computer, laptop, smartphone of e-reader. Beide op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip in je eigen Bibliotheek.

De wereld om ons heen wordt steeds digitaler. Voor de meesten is het heel vanzelfsprekend en makkelijk om in mee te gaan. Maar voor veel mensen is het juist heel lastig. Geldt dat ook voor jou? Kom dan naar de Bibliotheek Vollenhove, want wij vinden het heel belangrijk dat iedereen mee kan (blijven) doen in onze digitale samenleving.

Hoe vraag je een DigiD aan? Hoe werkt de CoronaCheck of Donorregistratie? Hoe schrijf je je in op de website van de woningcorporatie? Hoe maak je een mailadres aan? Hoe verstuur je een WhatsApp? Hoe zet je een e-book op de e-reader? Hoe vul je digitaal een formulier in? Met deze en andere digitale vragen helpen onze vrijwilligers van het DigiLoket | Informatiepunt Digitale Overheid je graag en met respect voor je privacy verder. Vooraf een afspraak maken is niet nodig, loop op dinsdag tussen 10.00 en 12.00 uur of op vrijdag tussen 10.00 en 12.00 uur gewoon even bij ons binnen.

Datum vrijdag 3 juni 2022
Waar Bibliotheek Vollenhove
Voor wie Senioren (60+), Volwassenen (18+)