Kinderactiviteit Bijzondere Bijtjes

Tijdens deze extra kinderactiviteit voor de allerkleinsten lezen we voor uit het boekje 'Fien & Teun en de bijzondere bijtjes'. Om de bijzondere bijtjes een handje te helpen, mogen de kinderen na het voorlezen zelf bloemzaadjes planten in een bijenlint op het gras voor de Bibliotheek Steenwijk.

De bloemzaden zijn afkomstig uit onze eigen Zadenbibliotheek. Om het zaaien wat meer tot de verbeelding te laten spreken, hebben we de mooiste bloemen in een vaasje gezet. Zo kunnen de kinderen alvast zien en ruiken welke bloemen er straks in hun bijenlint bloeien. En dat alles voor de bijzondere bijtjes in Steenwijk.

Interesse? Meld je dan via onderstaande button aan. Wij zetten de stoelen alvast klaar!

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum donderdag 16 juni 2022
Tijd 10:00 uur
Capaciteit 20