Walk & Talk Netwerkbijeenkomst: Vind de balans

Online activiteit werk en inkomen

Werk zoeken hoef je niet alleen te doen! Elke zoektocht is anders. De één zoekt een baan met meer uitdaging, de ander wil ‘gewoon graag aan de slag’. Wat voor jouw zoektocht de beste aanpak is, ontdek je in de praktijk. Dat hoef je niet alleen te doen! Tijdens Walk&Talk Online krijg je tips & tricks van Debbie Heijne (De Levende Sollicitatiegids) én van je collega-werkzoekers. De Walk & Talk van deze maand gaat over het vinden en bewaken van de balans.

Ook tijdens je zoektocht naar (ander) werk is het belangrijk om je balans te bewaken. Wat doe je, en wat levert het je op? Krijg je energie van wat je nu doet, of gaat het ten koste van jou? In deze online sessie krijg je tips om je bewust te worden van je balans, én om deze te bewaken.

Aanmelden en kosten
Deze activiteit is gratis voor leden en niet-leden van de Bibliotheek. We gebruiken het programma Zoom om elkaar online te ontmoeten.

Deze activiteit is onderdeel van een samenwerking tussen Overijsselse Bibliotheken. De aanmeldingen worden centraal verwerkt. Stuur jouw naam, e-mailadres, woonplaats en de naame en datum van de activiteit naar

Online deelnemen
Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging met een Zoomlink. Om deel te nemen heb je alleen een laptop nodig met camera, microfoon en een goed werkende internetverbinding. De Bibliotheek helpt je als dat nodig is. Aarzel dus niet en meld je aan!

Door je aan te melden ga je akkoord met het gebruik van jouw e-mailadres door de Bibliotheek en het sturen van informatie na afloop van de activiteit waaraan je deelnam.

Meer activiteiten
Een groot aantal Bibliotheken in Overijssel bieden samen een compleet najaar programma voor werkzoekenden. Voor iedereen die bezig is met persoonlijke ontwikkeling, of je nu tijdelijk geen baan hebt, wilt veranderen van baan of gewoon je CV wilt bijhouden. Zo kun je bijvoorbeeld meer leren over werk-privé balans, het ontwikkelen van je soft skills, waar jouw talenten liggen of hoe je jezelf presenteert tijdens (onverwachte) sollicitatievragen.

Bekijk hier alle activiteiten.

Datum donderdag 15 september 2022
Waar Online
Voor wie Volwassenen (18+), Senioren (60+)
Soort activiteit Training