Maak het met techniek in Steenwijk

Maak het met Techniek is de plek waar vrijwilligers en bezoekers samen komen om te leren en bezig te zijn met techniek.

De missie van Maak het met Techniek is om gezamenlijk te leren om mooie dingen te maken. De focus ligt op 3D printen, lasersnijden en programmeren. Maak het met techniek wil de plek zijn voor iedereen vanaf 12 jaar die interesse heeft in techniek. De bijeenkomsten vinden één keer in de twee weken plaats op zaterdagochtend van 10.00 – 12.00 uur. Je hoeft je niet van te voren aan te melden. Gasten zijn altijd welkom.

Nog geen 12 jaar en wel interesse in techniek? Kijk dan eens bij het aanbod workshops voor kinderen.

Wanneer: oneven weken op zaterdagochtend van 10.00 – 12.00 uur

Deelname is gratis, wanneer je materialen verbruikt wordt er een bijdrage gerekend.

Datum zaterdag 4 februari 2023
Voor wie Jeugd en jongeren, Senioren (60+), Volwassenen (18+)