Nieuws uit de Bibliotheek

Bibliotheekwerk ook in toekomst van levensbelang

Er ontwikkelen zich allerlei plannen voor de bibliotheken in Steenwijkerland. De Stentor ging in gesprek met interimdirecteur Laurens Felix over stenen, inhoud en mensen.

"Waar je ook hulp mee nodig hebt, wie je ook bent, of je lid bent of niet: je bent van harte welkom. Studeren, een zzp-werkplek, ontmoetingen, of gewoon lezen. Het is daarom ontzettend belangrijk dat we onze bereikbaarheid vasthouden.”
Een van de uitspraken van Laurens in het artikel. Verder gaat hij in op vragen als: Hoe staan de bibliotheken ervoor?,  Welke ontwikkelingen zijn er rond de gebouwen? en Wordt er gewerkt aan een toekomstvisie? Met als mooie afsluiter: "Ik zie toenemende belangstelling en waardering voor bibliotheekwerk. Ik hoop dat we dat in iedere kern kunnen blijven uitvoeren. Dat is van levensbelang.”

Nieuwsgierig geworden naar het hele artikel? Dat kun je hier lezen.